søndag 4. oktober 2009

Ludorådet en genistrek?


Idar Vollvik og Ludo Mobil er markedsledende igjen, og denne gangen heter innovasjonen Ludorådet. Dette er en gruppe med studenter i tjueårene som skal hjelpe bedrifter med nye ideer og markedsføring. Merkevarenavnet Ludo har dermed enda flere strenger å spille på. Rådet består av et hundre studenter på en del av landets universitet og høyskoler. De skal også selsagt promotere det nye mobilselskapet Ludo Mobil, i tilegg til nyskapning for andre bedrifter. Deli de Luca er den første bedriften som får benytte seg av Ludorådets tjenster. De har ikke tidligere markedsført seg, men vil benytte rådet for å nå enda mer ut til sin målgruppe, som er ungdommer i alderen 18-35 år.

Har du en nystartet bedrift, en knakende god ide som en mobiltelefon uten batteri, eller en visjon om noe stort, kan kanskje Ludorådet hjelpe deg i gang. De får hendvendelser hele tiden, og kan blandt annet bidra med kapital mot en eierandel i det selskapet de skyter penger inn i. Studente som er med på dette tjener også 50.000 kroner hver seg for å være med i rådet. Det ser sikkert ikke så dumt ut på en CV i ettertid heller.

Dette passer perfekt for markedsføringen av mobilselskapet til Vollvik, Ludo Mobil. De gjorde en avtale med studentkortet.no for en tid tilbake, og målgruppen til nettopp Ludo Mobil er jo også ungdommer og studenter. Selskapet har nå passert 16.000 kunder og vokser hver eneste dag.